سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۴۵

اخبار

ازدواج موفق، گام بزرگی در رفع آسیب های اجتماعی است

رئیس ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر در حاشیه بازدید از مرکز مشاوره خورشید جم گفت: تشکیل خانواده شاد و موفق، بخش زیادی از آسیب های اجتماعی را از بین می برد.
به گزارش روابط عمومی ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر دکتر سعید گران پی در این بازدید که با حضور فرماندار شهرستان جم انجام شد با مهم برشمردن کیان خانواده در توسعه فردی و اجتماعی تصریح کرد:  آسیب های اجتماعی به شدت جامعه و به ویژه نسل های جدید را تهدید می کند و بازگشت به بنیان خانواده و بهبود فضای خانواده می تواند نقشی موثر در کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشد.
 
دکتر گران پی تصریح کرد: میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، فرصت مغتنمی است که به اهمیت جایگاه جوانی و تعیین صحیح مسیر زندگی جوان بپردازیم و بی تردید یکی از مسیرهای مهم جوانی، موضوع ازدواج موفق است که به تعبیر خداوند، مایه آرامش است.
 
وی اضافه کرد: آرامش در زندگی، فاکتور بسیار مهمی است و هر چه زوج های جوان، درک صحیحی از زندگی مشترک داشته باشند این آرامش هم افزایش می یابد که بدیهی است نتیجه آرامش در زندگی خانوادگی، افزایش اعتماد به نفس و کاهش آسیب های اجتماعی خواهد بود.
 
دکتر گران پی در حاشیه این بازدید، از زوج جوانی که زندگی مشترک را در فرخنده میلاد حضرت علی اکبر(ع) آغاز کرده بودند تجلیل کرد.

 


فرماندار - گران پی 3
فرماندار - گران پی 2
فرماندار - گران پی 1

۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ۰۹:۱۱
تعداد بازدید : ۳۰۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید