سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۵۴

اخبار

پیام تبریک رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ بمناسبت روز پرستار

دکتر سعیدگران پی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ در پیامی پنجم جمادی الاول روز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر، در پیام دکتر سعید گران پی آمده است:روز پنجم جمادی‌الاول برابر با 19 آذر ماه 1400، مصادف با سالروز میلاد نورانی و خجسته بزرگ پرستار کربلا، پرچم‌دار فداکاری و بصیرت و الگوی ایثارگری و آگاهی حضرت زینب کبری (س) بر همه پیروان آیین نبوی بویژه پرستاران والامقام و خدمتگذار بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر مبارک باد.
از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور عزیزمان ایران، پرستاران بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر با بهره‌مندی از روحیه جهادی، همگام با سایر گروه‌های پزشکی و پیراپزشکی، در خط اول مبارزه با همه‌گیری این بیماری، عاشقانه و به‌طور شبانه‌روزی در سخت‌ترین و طاقت‌فرساترین شرایط کاری برای نجات جان بیماران کرونایی از هیچ تلاشی دریغ ننموده و به هزاران بیمار مبتلابه بیماری کرونا ارائه خدمت نموده‌اند.
روز پرستار فرصت مغتنمی برای تقدیر از خدمات و مجاهدت‌های بی‌بدیل این گروه از کارکنان زحمت‌کش و جان‌برکف بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر و تشکر خالصانه از همراهی و همدلی خانواده‌های این عزیزان در عرصه حساس و پیچیده مراقبت‌های درمانی است.
در پایان، رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های این عزیزان  را پاس داشته و با تکریم خانواده‌های معظم آنان خجسته سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب کبری «س» و روز پرستار را به‌تمامی پرستاران شاغل در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر و خارگ تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم در راه خدمت به آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره موفق و پیروز باشید.

دکتر سعید گران پی 
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ 
1400/09/19

 

پیام دکتر گران پی +++

 

 

 

۲۰ آذر ۱۴۰۰ ۰۹:۳۴
تعداد بازدید : ۳۵۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید